Algemene voorwaarden ’t Poeliertje

Bestellen en uitlevering van producten

Een bestelling kan op de gekozen dag door de klant worden afgehaald (weekmarkt) of worden afgeleverd bij de klant thuis. De klant is hierbij zelf verantwoordelijk voor het selecteren van de juiste datum en (indien van toepassing) de juiste weekmarkt.
Als is gekozen voor thuisbezorging, is de klant zelf verantwoordelijk voor het ontvangen van de bestelling. Wanneer hij/zij deze niet zelf in ontvangst kan nemen, zal ’t Poeliertje proberen deze bij de buren van de klant af te leveren. Wanneer dit niet mogelijk is, zal de bestelling mee terug worden genomen naar het bedrijfspand in Brakel. De klant is vervolgens zelf verantwoordelijk voor het ophalen van de bestelling.

Bestellingen dienen uiterlijk voor 23.30 uur op de dag voorafgaand aan de dag van de gewenste aflevering aan ons te worden opgegeven. Bij wijziging in de bestelling kunnen wijzigingskosten aan de klant in rekening worden gebracht.
Bestellingen worden uitgeleverd op de volgende dagen (met uitzondering van feestdagen):
- ophaaldagen: dinsdag tot en met zaterdag (weekmarkten)
- afleverdagen: dinsdag tot en met vrijdag (thuisbezorging)
Op feestdagen zal niet worden uitgeleverd. Hieronder vallen: Nieuwjaarsdag, eerste en tweede Paasdag, Koningsdag, Hemelvaartsdag, eerste en tweede Pinksterdag, Kerstavond, eerste en tweede Kerstdag en Oudjaarsdag. Voor feestdagen geldt: twee werkdagen voor de betreffende feestdag is de laatste bestelmogelijkheid.

Garantie en eigen verantwoording

’t Poeliertje staat garant voor de kwaliteit van de geleverde goederen. De goederen worden onder 4°C afgeleverd. De THT-datum van kip(producten) is minimaal drie dagen bij een temperatuur onder de 4°C. Ingevroren zijn de producten ten minste drie maanden houdbaar.
De klant is verplicht de producten binnen één uur na ontvangst bij een temperatuur < 4°C te bewaren. Bij klachten kan aan de klant worden gevraagd de hierin genomen verantwoordelijkheid aan te tonen.
Ook dient de klant het geleverde en/of de verpakking bij aflevering op eventuele tekorten of zichtbare beschadigingen en kwaliteit te controleren. Als deze tekorten/beschadigingen bij aflevering aanwezig zijn, dient hij/zij deze direct rechtstreeks te melden.

Klachten en retournering

Klachten over de kwaliteit van het geleverde worden alleen door ons in behandeling genomen wanneer ze binnen één dag na aflevering voor retour worden aangemeld, met daarbij vermeld wat de reden van de klacht is. Het aanmelden van een retour dient telefonisch aan een verkoopmedewerker van ’t Poeliertje te worden gedaan. Dit kan uitsluitend wanneer daadwerkelijk iets mis is met het geleverde product. Het verkeerd hebben geselecteerd of afgerekend van een product door de klant is geen geldige reden voor retour.


’t Poeliertje is niet verantwoordelijk voor het ophalen van een te retourneren aankoop of de kosten van het retourneren.
Als een klacht door ons gegrond wordt bevonden, kan de klant in overleg met de verkoopmedewerker kiezen op welke manier het retour wordt afgehandeld: door het crediteren van het betreffende aankoopbedrag of door het opnieuw ontvangen van het betreffende product. Nadat de te retourneren goederen bij het bedrijfspand in Brakel zijn ontvangen, zal de gekozen afhandeling worden uitgevoerd. Bij creditering van (een deel van) het aankoopbedrag moet rekening worden gehouden met een uitvoertermijn van zeven werkdagen.

Bedrijfsgegevens

't Poeliertje
Weitjesweg 52B
5306 ZG, Brakel
Tel. 0418 - 67 3435
verkoop@poeliertje.nl
www.poeliertje.nl
Btw-nummer NL8066.88.671B01
KvK-nummer 16074578


Onze volledige Algemene Voorwaarden in pdf vindt u hier.